Direktlänk till inlägg 30 augusti 2016

Tiden går och smärtan består ....

Av elisabeth77 - 30 augusti 2016 04:38

Det känns som att tiden går och går ...

Men min smärta består ...

Alla jag möter säger att :

Tiden läker alla sår ...

Kan tiden läka sår ?

Sår stora som de jag bär ?

Min kropp är trasig ...

Mina känslor är trasiga ...

Så kan tiden läka alla sår ?

Jag försöker focusera på att inte hata ...

För hat är som en cancer svulst ...

Den äter upp en innefrån och ut ...

Så jag försöker att inte hata ...

Men mitt hat fyller hela mig ...

Kan tiden få mig att läka ?

Kan tiden få mig att glömma ?

Nej säger de som vet ...

Du är mamman till två prinsessor ...

Som blivit sexuellt utnyttjade ...

Mamman som lever med ångesten att vara otillräcklig ... 

Så kan tiden få mig att åter leva ?

JA säger de som vet ...

Kommer smärtan att bestå ?

Nej säger de som vet ...

Men med tiden kommer du att lära dej att leva med allt ...

Smärtan kommer blekna ...

Hatet svalna ...

Lära dej att åter leva ...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elisabeth77 - 31 december 2016 02:56

Försöker att focusera ... Tänka på det som varit bra ... Men ärligt ... 2016 har varit ett riktigt jävla skit år ... Längtar efter ett nytt år ... Längtar efter en normal vardag ... Längtar ... Inser att det aldrig kommer bli normalt me...

Av elisabeth77 - 29 december 2016 01:13

Du är så tålmodig ... Trotts allt som hänt så försöker du ... Vara tålmodig ... Fast du så gärna skulle vilja ... Vilja skrika och slåss ... Du fick växa upp fort min lilla prins ... Dina knutna nävar ... Som vill slå på det onda ... ...

Av elisabeth77 - 17 december 2016 03:31

Jul Jävla Jul ... Det har gått ett år ... Sedan den mörka sanningen blottades ... Många sömn lösa nätter har det blivit ... Mycket har hänt ... Jag föll och föll ... Slog i en bottenlös sorg ... Mina tårar tog slut och jag slutade le .....

Av elisabeth77 - 26 november 2016 05:36

Hatar mig själv ... Att jag tillåter mig själv ... Att du sätter dina klor i mig ... Försöker vara stark ... Men du förgiftar mig ... Du fyller mig med ångest ... Min hjärna får inte ro ... Vet att du enligt lag har rätt ... Rätt till...

Av elisabeth77 - 15 november 2016 03:42

Ett år går fort säger de som vet ... Om några veckor är cirkeln sluten ... Sekunder som blev till minuter... Minuter som blev till timmar ... Timmar som blev till dagar ... Dagar blev månader ... Månader blev ett år ... När jag först fi...

Skapa flashcards