Alla inlägg den 31 december 2016

Av elisabeth77 - 31 december 2016 02:56

Försöker att focusera ...

Tänka på det som varit bra ...

Men ärligt ...

2016 har varit ett riktigt jävla skit år ...

Längtar efter ett nytt år ...

Längtar efter en normal vardag ...

Längtar ...

Inser att det aldrig kommer bli normalt mer ...

Att 2016 är året som format oss ...

Till den familj vi är idag ...

Med sorg ...

För varje dag...

Bär med sig sorg ...

Även om vi försöker skratta och lee ...

Så har 2016 format oss ...

Jag ser på min man och funderar ...

Vart tog VI vägen ...

Jag ser på mina barn ...

Mina prinsessor som kämpar varje dag ...

Ångest som kväver ...

Jag ser på min lilla prins ...

Ser hur han kämpar med alla sina känslor ...

Känslor som är svåra att hantera ...

Jag ser på mig själv ...

Ser mina trötta ögon ...

Som ser tillbaka på min trasiga själ ...

2016 har varit ett riktigt jävla skit år ...

Vet att min bogg är en dyster läsning ...

Men livet har satt sina spår ...

Monstret och övergreppen finns där ...

Jag skulle ljuga om jag sa att det inte påverkar oss ...

Hela familjen är trasig ...

Igentligen har vi varit trasiga i många år ...

Men 2016 är året...

Som monstrets blottade sig för oss alla ...

2016 är och har varit ett riktigt jävla skit år med andra ord ...

Skapa flashcards