Direktlänk till inlägg 17 juli 2016

Min lilla Prinsessa ♡

Av elisabeth77 - 17 juli 2016 08:52

Som jag skrev i det förra inlägget ..

Så bröt jag tystnaden ..

För jag behövde svar ..

Jag tog samtalet om rätt och fel ..

Då och där fick jag svaret att inget hänt ..

Då och där fick deras svar min ångest att minska ..

 Det började närma sig jul ..

Min lilla prinsessa ville se advends kaldendern ..

De var speciellt ett avsnitt hon ville se ..

Det avsnittet som alla pratade om ..

Avsnittet som de skulle visa hur man "gjorde" barn ..

Jag lovade att sitta med och sagt o gjort vi tittade ..

Det var inget konstigt med det hela ..

Och min lilla prinsessa reagerade inget nämvärt på avsnittet ..

Så blev det jul och vi firade som alla andra ..

Efter jul så var min lilla prinsessa hysterisk ..

Hon skrek till mig ..

-Mamma fattar du inte att jag snart kommer att få mens !

- När jag får mens så blir man med barn ! 

- Mamma fattar du inte !

Jag förklarade för min lilla prinsessa ..

Förklarade att det var många år kvar ..

Att hon fortfarande bara var ett litet barn ..

Då och där förstod jag inget ..

Då och där var jag fortfarande ovetandes ..

Ovetandes om helvetet som skulle komma ..

Tiden gick och livet blev sakta bättre ...

Jag fick en BUP kontakt att prata med utifrån det som hänt min äldsta prinsessa ..

Våran relation blev annsträng ..

Finns många känslor att brottas med ..

Många frågor som behövde svar ..

Men som sagt tiden gick och vi började leva ..

Trotts kaoset och väntan ..

Väntan på polisens utredning ..

I mitten av februari fick jag samtalet som skulle förändra allt ..

Samtalet som krossade familjen ..

Samtalet som fick mig att falla ..

Falla ner i det mörkaste man kan falla ner i ..

Samtalet från en kompis mamma ..

Min lilla prinsessa hade berättat ..

Berättat om vuxna händer som tagit på hennes kropp ..

En vuxen mans händer ...

En nära person i våran omgivning ..

Min lilla prinsessa hade sagt ..

- Min mamma säger att vuxna inte får ta på barns kroppar ..

- Det finns en man som gör det på mig ..

Från att hon berättade så tog det fyra veckor innan jag fick samtalet ..

Samtalet som krossade våran tillvaro ...

Min lilla prinsessa var rädd ..

Rädd att jag hennes mamma skulle bli arg ..

Så hon ville inte att jag skulle veta ..

Hon ville inte att jag skulle bli arg ...

Men älskade lilla vän ..

Varför skulle jag bli arg på dig ??

Det är och kommer aldrig att bli ditt fel ..

För som  sagt vuxna får INTE ta på barns kroppar ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elisabeth77 - 31 december 2016 02:56

Försöker att focusera ... Tänka på det som varit bra ... Men ärligt ... 2016 har varit ett riktigt jävla skit år ... Längtar efter ett nytt år ... Längtar efter en normal vardag ... Längtar ... Inser att det aldrig kommer bli normalt me...

Av elisabeth77 - 29 december 2016 01:13

Du är så tålmodig ... Trotts allt som hänt så försöker du ... Vara tålmodig ... Fast du så gärna skulle vilja ... Vilja skrika och slåss ... Du fick växa upp fort min lilla prins ... Dina knutna nävar ... Som vill slå på det onda ... ...

Av elisabeth77 - 17 december 2016 03:31

Jul Jävla Jul ... Det har gått ett år ... Sedan den mörka sanningen blottades ... Många sömn lösa nätter har det blivit ... Mycket har hänt ... Jag föll och föll ... Slog i en bottenlös sorg ... Mina tårar tog slut och jag slutade le .....

Av elisabeth77 - 26 november 2016 05:36

Hatar mig själv ... Att jag tillåter mig själv ... Att du sätter dina klor i mig ... Försöker vara stark ... Men du förgiftar mig ... Du fyller mig med ångest ... Min hjärna får inte ro ... Vet att du enligt lag har rätt ... Rätt till...

Av elisabeth77 - 15 november 2016 03:42

Ett år går fort säger de som vet ... Om några veckor är cirkeln sluten ... Sekunder som blev till minuter... Minuter som blev till timmar ... Timmar som blev till dagar ... Dagar blev månader ... Månader blev ett år ... När jag först fi...

Ovido - Quiz & Flashcards