Direktlänk till inlägg 17 juli 2016

Jag faller och världen rasar runt mig ...

Av elisabeth77 - 17 juli 2016 19:09

Det var en lördag ...

Dagen före alla ♡ dag ..

Som min lilla prinsessa valde att berätta ...

På alla ♡dag valde jag att berätta för äldsta prinsessa ...

Hon såg att det var något som inte stämde ...

Min första tanke var att det var samma monster ..

Samma monster som tagit sig friheter ...

Friheten att röra på mina prinsessors små kroppar ...

Helgen gick och känslorna var i kaos ...

På måndagen ringer jag våran kontakt på soc ...

Berättar om min lilla prinsessa ...

Vad ska jag göra ??

Blir hänvisad till motagnings gruppen på soc ...

Ringer dom och de tar emot anmälan ...

Och hänvisar mig vidare till Barnahus ...

Ringer Barnahus och förklarar läget ...

Blir hysterrisk och gråter ...

Känner att allt blir förmycket ...

Det blir förmycket när de på Barnahus säger att nu har det blivit fel ...

Jag ska göra en polisanmälan ...

Sedan kontaktar Barhahus mig när det är dags för förhör ...

Men soc har gett mig numret till Barnahus och hänvisat mig dit ...

Jag är en mamma i kris och nu börjar jag bli arg ...

Arg på myndigheter som skickar runt mig ...

Jag skriker till dom på Barnahus att nu får det räcka ..

Att jag inte orkar mer ...

Att jag inte vill ringa polisen ...

Snälla hjälp mig !!! 

Fatta jag är mamman som innom loppet av två månader fått reda på att båda mina prinsessor blivit utsatta för övergrepp ...

Men ingen förstår och jag är ensam ...

Ensam med min ångest ..

Tillslut lovar kvinnan på Barnahus att höra med soc och höra av sig ...

Jag ringer min kontakt på BUP ..

Ber om att få komma och prata ...

Blir många möten och samtal den veckan ...

Kvinnan på Barnahus ringer efter två dagar för att medela mig att det är min skyldighet att göra en polisanmälan ...

Jag säger till henne att hon måste förstå att vi inte kan bo kvar ...

Bo kvar på samma gata som monstret ...

Hon förstår inte ...

För man ska inte ta några förhastande beslut ...

För inte ska vi behöva flytta ...

Det är inte vi som ska fly ...

Men hur ska vi kunna bo kvar med monstret på samma gata ??

Jag sväljer och inser att i allt kaos så finns det inget att hämta ..

Myndigheter och Barnahus har inget skydd att ge ...

Jag är mamman till två prinsessor som blivit sexuellt utnyttjade ...

En mamma i kris ...

Som kämpar ensam mot monstren ..

Monstren som tagit sig friheten att röra mina prinsessor ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elisabeth77 - 31 december 2016 02:56

Försöker att focusera ... Tänka på det som varit bra ... Men ärligt ... 2016 har varit ett riktigt jävla skit år ... Längtar efter ett nytt år ... Längtar efter en normal vardag ... Längtar ... Inser att det aldrig kommer bli normalt me...

Av elisabeth77 - 29 december 2016 01:13

Du är så tålmodig ... Trotts allt som hänt så försöker du ... Vara tålmodig ... Fast du så gärna skulle vilja ... Vilja skrika och slåss ... Du fick växa upp fort min lilla prins ... Dina knutna nävar ... Som vill slå på det onda ... ...

Av elisabeth77 - 17 december 2016 03:31

Jul Jävla Jul ... Det har gått ett år ... Sedan den mörka sanningen blottades ... Många sömn lösa nätter har det blivit ... Mycket har hänt ... Jag föll och föll ... Slog i en bottenlös sorg ... Mina tårar tog slut och jag slutade le .....

Av elisabeth77 - 26 november 2016 05:36

Hatar mig själv ... Att jag tillåter mig själv ... Att du sätter dina klor i mig ... Försöker vara stark ... Men du förgiftar mig ... Du fyller mig med ångest ... Min hjärna får inte ro ... Vet att du enligt lag har rätt ... Rätt till...

Av elisabeth77 - 15 november 2016 03:42

Ett år går fort säger de som vet ... Om några veckor är cirkeln sluten ... Sekunder som blev till minuter... Minuter som blev till timmar ... Timmar som blev till dagar ... Dagar blev månader ... Månader blev ett år ... När jag först fi...

Ovido - Quiz & Flashcards