Direktlänk till inlägg 26 juli 2016

Min stora prinsessa <3

Av elisabeth77 - 26 juli 2016 03:22

Jag vill börja med att säga :

- Mamma ÄLSKAR dej min prinsessa ..

Jag vet att jag inte har funnits där ...

Jag fanns inte där för att skydda dej ...

Jag lever med ångesten och vetskapen ...

Att jag inte fanns där för dej ...

Allt har sitt pris ...

I en perfekt värld så hade det inte varit som det är idag ...

Pågund av övergreppen så har du svårt med närhet ...

Du väljer att inte vara nära ...

När du tog modet att berätta på BUP ...

Så viste vi inget om din syster ..

Jag tog din hand och sa vi fixar detta ..

Att vi skulle ta oss ur det svåra ...

Att jag alltid finns där för dej ..

Men så kom saningen ikapp ...

Min lilla prinsessa berättade och världen rasade ...

Jag är mamma till två prinsessor ...

Men i allt kaos ...

Så tappade jag dej min prinsessa ...

Medans din lilla syster tog allt ...

Käslomässigt tog hon allt ..

Så backade du ...

och jag blev otillräcklig ...

I allt kaos så förlorade jag dej ...

Mötet med soc ...

Där du säger att du inte orkar mer ...

Att du inte har någon mamma ...

Gör fortfarande ont att tänka tillbaka på ...

Finns inga ursäkter min prinsessa ...

Men jag är bara mamman till två prinsessor ...

Som båda behöver mig ...

Men i allt kaos så tappade jag bort dej min prinsessa ...

Idag kämpar jag ...

Kämpar på att bygga ...

Bygga på våran relation ...

I dag bor du hos en annan familj ...

Så medans mitt hjärta blöder ..

Så tappade jag bort dej i kaoset som blev ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elisabeth77 - 31 december 2016 02:56

Försöker att focusera ... Tänka på det som varit bra ... Men ärligt ... 2016 har varit ett riktigt jävla skit år ... Längtar efter ett nytt år ... Längtar efter en normal vardag ... Längtar ... Inser att det aldrig kommer bli normalt me...

Av elisabeth77 - 29 december 2016 01:13

Du är så tålmodig ... Trotts allt som hänt så försöker du ... Vara tålmodig ... Fast du så gärna skulle vilja ... Vilja skrika och slåss ... Du fick växa upp fort min lilla prins ... Dina knutna nävar ... Som vill slå på det onda ... ...

Av elisabeth77 - 17 december 2016 03:31

Jul Jävla Jul ... Det har gått ett år ... Sedan den mörka sanningen blottades ... Många sömn lösa nätter har det blivit ... Mycket har hänt ... Jag föll och föll ... Slog i en bottenlös sorg ... Mina tårar tog slut och jag slutade le .....

Av elisabeth77 - 26 november 2016 05:36

Hatar mig själv ... Att jag tillåter mig själv ... Att du sätter dina klor i mig ... Försöker vara stark ... Men du förgiftar mig ... Du fyller mig med ångest ... Min hjärna får inte ro ... Vet att du enligt lag har rätt ... Rätt till...

Av elisabeth77 - 15 november 2016 03:42

Ett år går fort säger de som vet ... Om några veckor är cirkeln sluten ... Sekunder som blev till minuter... Minuter som blev till timmar ... Timmar som blev till dagar ... Dagar blev månader ... Månader blev ett år ... När jag först fi...

Ovido - Quiz & Flashcards