Direktlänk till inlägg 30 juli 2016

Media ....

Av elisabeth77 - 30 juli 2016 01:28

Som alltid vill media vara där och få en bit av kakan ...

Skriva om den 60 åriga monstret ...

Skriva om det som kommit fram under utredningen ...

Sriva om sånt som jag inte viste ...

Skriva om Socialtjänsten ...

Hur det framkommit under utredningen ...

Att Socialtjäntsen fått in en anmälan ...

En anmälan på mostret ...

För många år sedan ...

När min lilla prinsessa precis börjat springa i grannhuset ...

Inkom det en anonym anmälan från ett kriscenter ...

En orosanmälan på mostrets styvdotter ...

Hon som levde under samma tak som monstret ...

Till Socialtjänsten hade det kommit in en orosanmälan ...

Om sexuella övergrepp ...

Våren 2013 fick Socialtjänsten in en orosanmälan ...

En anmälan om att det skulle förekomma sexuella övergrepp ...

Övergrepp som Socialtjänsten valde att lägga åt sidan ...

Man inleder en utredning ...

Man hör styvdottern ,mamman och monstret ...

Trots att styvdottern berättar om stunder då monstret rört henne ...

Stunder då monstret råkat röra vid hennes bröst och rumpa ...

Styvdottern som berättar hur monstret säger ofärsämda saker till henne ...

Oförsämda saker med sexuell karaktär ...

Så väljer Socialtjänsten att focusera ...

Focusera på monstrets dryckes vanor ...

Man väljer att förbi se det anmälan stod för ...

Man väljer att inte tro på styvdottern ...

Så under våren 2013 är monstret under utredning ...

En utredning om sexuella övergrepp ...

Så medans min lilla prinsessa springer och knackar på dörren till monstrets hus ...

Så genomför Socialtjänsten en utredning ...

En utredning om sexuella övergrepp ...

Medans Socialtjänsten väljer att lägga locket på ...

Väljer att inte lyssna på styvdottern ...

Så stäcker sig monstret efter min lilla prinsessa ...

Om vi backar bandet till kvällen som min lilla prinsessa valde att berätta ...

Så stälde jag frågan om hon kommer ihåg första gången som monstret rörde henne ...

- Mamma jag kommer inte ihåg fösta gången ...

- Men kommer du i håg när jag brukade gå dit och knacka på ...

Och deras dotter aldrig var hemma ...

Du sa att det berodde på att hon gick i nian och hon snart skulle sluta skolan ...

- Då du sa till mig att jag inte fick stanna kvar och vänta på henne ...

Klart jag kommer ihåg min prinsessa ...

Du sprang ditt på eftermiddagarna och styvdottern var inte där ...

Monstret hade bjudit in dej för att vänta ...

Så medans Socialtjänsten la ner utredningen ...

Så bjöd monstret in min lilla prinsessa ...  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elisabeth77 - 31 december 2016 02:56

Försöker att focusera ... Tänka på det som varit bra ... Men ärligt ... 2016 har varit ett riktigt jävla skit år ... Längtar efter ett nytt år ... Längtar efter en normal vardag ... Längtar ... Inser att det aldrig kommer bli normalt me...

Av elisabeth77 - 29 december 2016 01:13

Du är så tålmodig ... Trotts allt som hänt så försöker du ... Vara tålmodig ... Fast du så gärna skulle vilja ... Vilja skrika och slåss ... Du fick växa upp fort min lilla prins ... Dina knutna nävar ... Som vill slå på det onda ... ...

Av elisabeth77 - 17 december 2016 03:31

Jul Jävla Jul ... Det har gått ett år ... Sedan den mörka sanningen blottades ... Många sömn lösa nätter har det blivit ... Mycket har hänt ... Jag föll och föll ... Slog i en bottenlös sorg ... Mina tårar tog slut och jag slutade le .....

Av elisabeth77 - 26 november 2016 05:36

Hatar mig själv ... Att jag tillåter mig själv ... Att du sätter dina klor i mig ... Försöker vara stark ... Men du förgiftar mig ... Du fyller mig med ångest ... Min hjärna får inte ro ... Vet att du enligt lag har rätt ... Rätt till...

Av elisabeth77 - 15 november 2016 03:42

Ett år går fort säger de som vet ... Om några veckor är cirkeln sluten ... Sekunder som blev till minuter... Minuter som blev till timmar ... Timmar som blev till dagar ... Dagar blev månader ... Månader blev ett år ... När jag först fi...

Ovido - Quiz & Flashcards